Gizakia, espazioa, denbora

2016-06-22

Ikasturtea baloratzen

Ikasturtea amaitzear dago eta ia zer moduz joan den ikusteko unea etorri da. Zuen iritzia jaso nahian inkesta bat prestatu dut azken egunean nahi duenak erantzun dezan. Hemen daude emaitzak. Azken bi galderen erantzunak irekiak ziren eta laburtzen saiatu naiz. Mila esker erantzuteagatik. Zuen erantzunak datorren ikasturtean gure lana hobeto egiteko lagungarriak izango baitira. Ongi pasa udako oporrak.


Zer eman duzu faltan ikasturte honetan? 

54 Ezer ez
  • ezer dena gustukoa izan dut 
  • ezer egia esan, asko gustatu zait ikasturte hau 
  • ezer oso ondo egon da 
  • ezer, baina igual Roma gustatuko litzaidake 
  • Egia esatera ez det ezer faltan bota ze metodo on bat erabili dezu ikasteko. 
4 Azterketak
  •  azterketak zeren ordenagailuekin ez naiz oso ondo moldatzen eta nota hobea ateratzen nuen eta gehiego ikasten nuen) 
5 Eskurtsioak, txangoak:
  • kalera gehiago ateratzea 
5 denbora librea:
  • lan gutxiago eta txapada gutxiago 
  • kalera gehiago ateratzea 
1 taldean lan gehiago egitea.
1 taldean ondo portatu
1 Lezogizarte web-gunea
1 Lezogizarten ateratzen ziren azalpenen laburpenak.
1 Azalpen gehio eta baina oso ondo
1 Praktika gehiago eta teoria gutxiago.
1 pixkabat arkatza eta boligrafoa jajaja
1 Demografia gutxiago ematea
1 denbora geilago lanak egiteko
1 gizarte ordu geio
1 Egiptoko gauzak asko gustatzen zait
1 Grezia eta Erromaren jainkoak
1 Greziako historia

Datorren ikasturterako zer aldatuko zenuke? 

 43 Ez nuke ezer aldatuko
  • Ez nuke aldatuko 
  • ezer oso ondo nago 
  • ez nuke ezer aldatuko, asko gustatzen zait orain gizarte ematen dugun bezala 
  • Ez nuke ezer aldatuko; taldeetan gauzak egitea, azterketak ez egitea eta lanetan puntuatzea... 
  • Ezer baina lehengo formatua azterketekin gustoko nuen. 
  • ezer ez.Oso indo dago dena. 
  • ezer, gizarten ordenagailuekin oso ondo lan egin dut eta oso gustora 
  • ezer,gustatu zait dana ezer,oso ondo egon naiz 
  • Nahiko ona iruditu zaidanez, ezer ez. 
  • Nire ustez ezer, horrela oso ondo dago 
5 Ez dakit
4 Wifia:
  • wifia hobeto joatea :) 
  • wifia oso txarra izan da. 
4 Eskemak:
  • eskema egiteko tresna ez erabiltzea 
  • eskema gutxiago egin 
  • Eskema gutxiagoak, denbora librea eukitzea lanak egiten dugun bitartean kaskoekin musika entzutea eta azterketak ez entzutea. 
  • Eskemak gutxiago egin 
2 Denbora libre gehiago astean behin azkeneko 10 minutuak libre ustea
1 Aurkezpen gehiago prestatuko nituzke taldeka.
1 Azterketak jartzea
1 classroom
1 Demografia ez da oso interesgarria izan, gai horren ariketak aldatuko nituzke.
1 gai gutxiago eta pelikula gehiago
1 Gaiak errexago eta motzago
1 Gehitu azalpen gehio eta
1 Greziako historia ateratzea
1 Iñigo Landa jarraitzea
2 irakaslea
1 kalera gehiago ateratzea
1 ortaera eta lana egingo dut
1 Lan gehiago binaka egitea taldeetan baino
1 lan gehio egitea
1 lanetan barietate gehiago egotea
1 Lezogizarte pixka bat gehiago erabiltzea.
1 Ordenagailu andiagoak jartzea.
1 ordu gehio
1 pelikula gehio ikustea
1 Taldeko lanak nahi ditugun bezala egitea, hau da, taldeak guk egitea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario